undergraduate thesis
CONSUMER BEHAVIOR DUE TO MARKET SEGMENTATION

Maja Skorup (2018)
Polytehnic in Pozega
Social department
Cite this document...

Skorup, M. (2018). PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921

Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921

Skorup, Maja. "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921

Skorup, M. (2018). 'PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921

Skorup M. PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2018 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921

M. Skorup, "PONAŠANJE POTROŠAČA USLIJED SEGMENTACIJE TRŽIŠTA", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:604921