Professional paper - Review paper
ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU

Andrlić, Berislav (2011)
Cite this document...

Andrlić, B. (2011). ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2. (1), 41-50. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450

Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 2, no. 1, 2011, pp. 41-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450

Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta 2, no. 1 (2011): 41-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450

Andrlić, B. (2011) 'ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU', Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2(1), pp. 41-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450 (Accessed 27 June 2019)

Andrlić B. ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta [Internet]. 2011 June 30 [cited 2019 June 27];2(1):41-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450

B. Andrlić, "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU", Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 2, no. 1, pp. 41-50, June 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450. [Accessed: 27 June 2019]