prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE

Bradarić, Maja
Polytehnic in Pozega

Cite this document

Bradarić, M. (2015). ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, M. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE', Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 29 April 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić M. ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE [Undergraduate thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2015 [cited 2022 April 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

M. Bradarić, "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE", Undergraduate thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Please login to the repository to save this object to your list.