master's thesis
STUDY METHOD IN MARKET RESEARCH OF BUSINESS IN MEDIUM AND BIG COMMERCIAL COMPANIES

Anita Širac (2012)
Polytehnic in Pozega
Social department
Cite this document...

Širac, A. (2012). METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034

Širac, Anita. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034

Širac, Anita. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034

Širac, A. (2012). 'METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA', Master's thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 27 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034

Širac A. METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA [Master's thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2012 [cited 2019 March 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034

A. Širac, "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA KOD POSLOVANJA SREDNJIH I VELIKIH PODUZEĆA", Master's thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2012. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:565034