završni rad
VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI

Matea Vidović (2018)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Vidović, M. (2018). VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368

Vidović, Matea. "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368

Vidović, Matea. "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368

Vidović, M. (2018). 'VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 27.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368

Vidović M. VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2018 [pristupljeno 27.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368

M. Vidović, "VAŽNOST MARKE U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:453368