prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Šutić, Marija (2016)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Šutić, M. (2016). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, M. (2016). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 11.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić M. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 11.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

M. Šutić, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.