završni rad
SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI

Ivan Dobrijević (2014)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Dobrijević, I. (2014). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409

Dobrijević, Ivan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409

Dobrijević, Ivan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409

Dobrijević, I. (2014). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409

Dobrijević I. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409

I. Dobrijević, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409