Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE

Josip Rajnović (2014)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad

Rajnović, J. (2014). UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

Rajnović, Josip. "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

Rajnović, Josip. "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

Rajnović, J. (2014). 'UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 14.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

Rajnović J. UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 14.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

J. Rajnović, "UTJECAJ ŽIVOTNOG CIKLUSA PROIZVODA NA POLITIKU PRODAJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:950290

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.