završni rad
UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA

Matea Matić (2019)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Matić, M. (2019). UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903

Matić, Matea. "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903

Matić, Matea. "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903

Matić, M. (2019). 'UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 17.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903

Matić M. UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 17.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903

M. Matić, "UTJECAJ LOJALNOSTI POTROŠAČA NA ŽIVOTNI CIKLUS PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:228903