Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU

Manuel Del Vechio (2008)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Del Vechio, M. (2008). ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564

Del Vechio, Manuel. "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564

Del Vechio, Manuel. "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564

Del Vechio, M. (2008). 'ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564

Del Vechio M. ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2008 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564

M. Del Vechio, "ULOGA INTERNETA U PROVEDBI MARKETINŠKE STRATEGIJE U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:684564