Mijatović, T. (2019). ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061
Mijatović, Tea. "ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061
Mijatović, Tea. "ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061
Mijatović, T. (2019). 'ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 28.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061
Mijatović T. ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 28.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061
T. Mijatović, "ULOGA LOGOTIPA U STRATEGIJI UPRAVLJANJA MARKOM", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:075061