završni rad
UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE

Matić, Sara
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Matić, S. (2019). UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

Matić, Sara. "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

Matić, Sara. "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

Matić, S. (2019). 'UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 22.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

Matić S. UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

S. Matić, "UNAPRJEĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:837572

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.