Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici
Osnove turističkog tržišta
Požega: Veleučilište u Požegi, 2013. urn:nbn:hr:112:683993

Andrlić, Berislav

Citirajte ovaj rad

Andrlić, B. (2013). Osnove turističkog tržišta. Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, Berislav. Osnove turističkog tržišta. Požega, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, Berislav. Osnove turističkog tržišta. Požega: Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, B. (2013) Osnove turističkog tržišta. [online]. Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993 (Datum pristupa: 22.09.2020.)

Andrlić B. Osnove turističkog tržišta. [Internet]. Požega: Veleučilište u Požegi: ; 2013, [pristupljeno 22.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993

B. Andrlić, Osnove turističkog tržišta. Požega, Veleučilište u Požegi, 2013. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.