završni rad
MARKETING MIKS

Renata Tomić (2016)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Tomić, R. (2016). MARKETING MIKS (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203

Tomić, Renata. "MARKETING MIKS." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203

Tomić, Renata. "MARKETING MIKS." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203

Tomić, R. (2016). 'MARKETING MIKS', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203

Tomić R. MARKETING MIKS [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203

R. Tomić, "MARKETING MIKS", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:985203