specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE

Jelena Čor (2012)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Čor, J. (2012). STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158

Čor, Jelena. "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158

Čor, Jelena. "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158

Čor, J. (2012). 'STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158

Čor J. STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158

J. Čor, "STRATEGIJA PROŠIRENJA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:512158