specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA

Sunčica Solić (2013)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Solić, S. (2013). STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, Sunčica. "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, Sunčica. "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, S. (2013). 'STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 22.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić S. STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 22.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

S. Solić, "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508