Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Polić, S. (2013). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Polić, Sandra. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Polić, S. (2013). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Polić S. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 25.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
S. Polić, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:986374
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.