specijalistički diplomski stručni
BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING

Mirta Kurkutović (2012)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Kurkutović, M. (2012). BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445

Kurkutović, Mirta. "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445

Kurkutović, Mirta. "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445

Kurkutović, M. (2012). 'BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445

Kurkutović M. BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445

M. Kurkutović, "BUSINESS-TO-BUSINESS BRANDING", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:878445