specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU

Blaženko Pavlović (2017)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Pavlović, B. (2017). STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, Blaženko. "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović, B. (2017). 'STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

Pavlović B. STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285

B. Pavlović, "STRATEGIJA INTERNACIONALIZACIJE MARAKA NA TRŽIŠTU", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:783285