specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI

Saša Dmejhal (2013)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Dmejhal, S. (2013). UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, S. (2013). 'UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal S. UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

S. Dmejhal, "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399