završni rad
MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA

Martina Jurišić (2009)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Jurišić, M. (2009). MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823

Jurišić, Martina. "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823

Jurišić, Martina. "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823

Jurišić, M. (2009). 'MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823

Jurišić M. MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2009 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823

M. Jurišić, "MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI RAZVOJA RURALNOG TURIZMA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:463823