završni rad
SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU

Mihael Budin (2016)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad...

Budin, M. (2016). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, Mihael. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, Mihael. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin, M. (2016). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

Budin M. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044

M. Budin, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:096044