Znanstveni rad - Ostalo
Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi


Citirajte ovaj rad

Jeleč Raguž, M. (2010). Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi. Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development (str. 0511-0519). Požega: Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271

Jeleč Raguž, Mirjana. "Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi." Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development, Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna, 2010, str. 0511-0519. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271

Jeleč Raguž, Mirjana. "Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi." U Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development, 0511-0519. Požega: Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna, 2010. Citirano 02.06.2020.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271

Jeleč Raguž, M. (2010) 'Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi', Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development, Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna, Požega, str. 0511-0519. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271 (Datum pristupa: 02.06.2020.)

Jeleč Raguž M. Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi. Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development. Požega: Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna: ; 2010. Str. 0511-0519. [pristupljeno 02.06.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271

M. Jeleč Raguž, "Obrazovanje odraslih u Hrvatskoj: stanje i trendovi", Proceedings of the 2nd International Conference "Vallis Aurea" Focus on: Regional Development Požega: Veleučilište u Požegi; DAAAM International Vienna, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:748271 [Citirano: 02.06.2020.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.