Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE

Darijo Kotorac (2016)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Kotorac, D. (2016). STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189

Kotorac, Darijo. "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189

Kotorac, Darijo. "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189

Kotorac, D. (2016). 'STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189

Kotorac D. STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189

D. Kotorac, "STRATEGIJE PROŠIRENJA I POTVRĐIVANJA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:341189