specijalistički diplomski stručni
SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE

Nikola Miholić (2015)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Miholić, N. (2015). SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, N. (2015). 'SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić N. SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

N. Miholić, "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403