završni rad
UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Marija Šutić (2016)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Šutić, M. (2016). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, Marija. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić, M. (2016). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

Šutić M. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102

M. Šutić, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:822102