završni rad
UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA

Vlatka Jureša (2010)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Jureša, V. (2010). UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264

Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264

Jureša, Vlatka. "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264

Jureša, V. (2010). 'UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264

Jureša V. UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2010 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264

V. Jureša, "UNAPREĐENJE PRODAJE KAO ELEMENT PROMOCIJSKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:811264