završni rad
STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

Marija Malenica (2014)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Malenica, M. (2014). STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118

Malenica, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118

Malenica, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118

Malenica, M. (2014). 'STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118

Malenica M. STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 21.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118

M. Malenica, "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118