završni rad
ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE

Maja Bradarić (2015)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad...

Bradarić, M. (2015). ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, Maja. "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić, M. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

Bradarić M. ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255

M. Bradarić, "ULOGA MARKETINGA U MENADŽMENTU TURISTIČKE DESTINACIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:999255