završni rad
UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE

Valentina Kerner (2015)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad...

Kerner, V. (2015). UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885

Kerner, Valentina. "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885

Kerner, Valentina. "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885

Kerner, V. (2015). 'UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885

Kerner V. UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 20.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885

V. Kerner, "UNAPRIJEĐENJE PRODAJE KAO TEHNIKA PROMOCIJE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:779885