završni rad
E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE

Snježana Javorček (2009)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Javorček, S. (2009). E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944

Javorček, Snježana. "E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944

Javorček, Snježana. "E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944

Javorček, S. (2009). 'E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944

Javorček S. E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2009 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944

S. Javorček, "E-MARKETING U HOTELIJERSTVU KONTINENTALNE HRVATSKE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:394944