završni rad
ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE

Ivančica Adamović Falamić (2009)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Adamović Falamić, I. (2009). ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569

Adamović Falamić, Ivančica. "ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569

Adamović Falamić, Ivančica. "ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569

Adamović Falamić, I. (2009). 'ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 22.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569

Adamović Falamić I. ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2009 [pristupljeno 22.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569

I. Adamović Falamić, "ANALIZA MARKETINŠKE STRATEGIJE U JEDINICAMA LOKALNE SAMOUPRAVE", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:961569