završni rad
ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI

Ana Uršić (2011)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Uršić, A. (2011). ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592

Uršić, Ana. "ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592

Uršić, Ana. "ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592

Uršić, A. (2011). 'ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592

Uršić A. ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592

A. Uršić, "ULOGA RADIJA KAO MEDIJA U PROMOCIJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:842592