završni rad
METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA

Bruno Taborski (2012)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Taborski, B. (2012). METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645

Taborski, Bruno. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645

Taborski, Bruno. "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645

Taborski, B. (2012). 'METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645

Taborski B. METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645

B. Taborski, "METODE ISPITIVANJA U ISTRAŽIVANJU TRŽIŠTA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:208645