završni rad
STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA

Danijel Žiška (2013)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Žiška, D. (2013). STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987

Žiška, Danijel. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987

Žiška, Danijel. "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987

Žiška, D. (2013). 'STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987

Žiška D. STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987

D. Žiška, "STRATEGIJA DIFERENCIJACIJE PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:198987