završni rad
PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA

Tatjana Vidović (2008)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad...

Vidović, T. (2008). PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105

Vidović, Tatjana. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105

Vidović, Tatjana. "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105

Vidović, T. (2008). 'PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105

Vidović T. PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2008 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105

T. Vidović, "PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU - ISTARSKA ŽUPANIJA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:920105