završni rad
FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA

Magdalena Varzić (2011)
Veleučilište u Požegi
Citirajte ovaj rad...

Varzić, M. (2011). FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181

Varzić, Magdalena. "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181

Varzić, Magdalena. "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181

Varzić, M. (2011). 'FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181

Varzić M. FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 25.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181

M. Varzić, "FRANŠIZA KAO PRODAJNA STRATEGIJA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:319181