Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA

Marko Ciprić (2017)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Ciprić, M. (2017). DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576

Ciprić, Marko. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576

Ciprić, Marko. "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576

Ciprić, M. (2017). 'DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576

Ciprić M. DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2017 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576

M. Ciprić, "DISTRIBUCIJA KAO ELEMENT MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:162576