specijalistički diplomski stručni
MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE

Katarina Kovačević (2012)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Kovačević, K. (2012). MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176

Kovačević, Katarina. "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176

Kovačević, Katarina. "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176

Kovačević, K. (2012). 'MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 25.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176

Kovačević K. MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2012 [pristupljeno 25.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176

K. Kovačević, "MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:631176