specijalistički diplomski stručni
CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE

Adriana Pepić (2013)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad

Pepić, A. (2013). CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244

Pepić, Adriana. "CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244

Pepić, Adriana. "CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244

Pepić, A. (2013). 'CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244

Pepić A. CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244

A. Pepić, "CO-BRANDING KAO STRATEGIJA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:497244