završni rad
DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA

Josip Šljakić (2018)
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel
Citirajte ovaj rad...

Šljakić, J. (2018). DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068

Šljakić, Josip. "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068

Šljakić, Josip. "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068

Šljakić, J. (2018). 'DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068

Šljakić J. DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2018 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068

J. Šljakić, "DISTRIBUCIJA I LOGISTIKA KAO ELEMENTI MARKETINŠKOG MIKSA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:652068